19 januar 2010

17:26

Idag er det Tirsdag - og der er stadig 3 dage til weekenden starter påny. Jeg har savnet weekenden siden Mandag morgen kl 7:00
Har en ekstremt dårlig uge, der er fyldt med prøver og en hel masse skole. Oveni det har jeg en helt forfærdelig konstant opgivelsesfølelse indeni.
Der er så mange ting jeg føler, at jeg skal have styr på - og ikke har!!
Så jeg kom hjem idag kl 16:00, satte mig ned med en kop te og The Hills - men det varede ikke længe før min mor kom ind og forstyrede med en masse bøvl om en digitalsignatur m.m.
Kan ikke finde ud af om jeg orker at tage ind til byen og KE vennerne fredag - har heller ikke noget sted at sove. forstår det ikke for normalt ville jeg være helt ude af den når folk endelig er samlet, men sandheden er, at jeg egentlig ikke kan overkomme det! håber at spændningen kommer snart!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs