08 februar 2010

livet er ikke ligefrem standard

Min dag har været ekstra grum; Jeg skulle fremlægge i Engelsk og sige en masse shit jeg ikke havde styr på, Idræt var ikke ligefrem en dans på roser. Efter skole skulle jeg direkte på arbejde, og det ender i en kaotisk situation, der måske endda kan fører til fyring. .
Så har man det jo os med at blive mindet om weekendens bommerter om mandagen - og JA det skulle jeg da vidst heller ikke skånes for!
Nu sidder jeg her og kan ikke rigtigt tage mig sammen til at rydde op, pakke eller lave lektier - min enestre trøst er en halvlunken colazero og White Lies i iTunes - nåh ja og så at Amalie ringede!
Selvom det lyder usandsynligt, har jeg det desværre på fornemmeren, at imorgen bliver endnu værre end idag - har de ONDESTE fag af alle; Fysik, Fransk, Matematik & Historie (hvor jeg forresten også skal fremlægge..) Image and video hosting by TinyPic
Her er lige et meget sødt billede af Mikkel og Bobby

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs