30 marts 2010




Igår var jeg i biffen med Ke'evin og se 'bountyhunter' - nogenlunde den dårligste film jeg nogensinde har set .. men det var lækkert at se Ke'evin, han er altid mega dejlig jo! Efter biffen tog jeg hjem til Emma, drak øl, lidt mojito og røg noget vandpibe - det var mega hyggeligt! Senere på aften tog vi ind på A-bar og hørte the Joes, det var ikke det fedeste så vi tog rimeligt tidligt tilbage til Virum og hjem til Lytchke. Idag var jeg ude a shoppe med Line. Jeg fik ikke købt så meget, men købte et par sko som jeg er vildt glade for og den grimmeste fannypack til O-showet. Var egentlig ikke så klar på fest i aften, det skyldes en kombination af, at jeg skal op kl 9 imorgen, skal ind til byen imorgen aften og har drukket 7 dage i træk nu.. Men Sofi fik alligevel overtalt mig, så omlidt kommer Skytte, Maja, Lisa, Emma og Sofi - og så ska vi være fiskede endnu en gang!! - det er nu ikke så dårligt, at have ferie . .


p.s. den her er til Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs