02 maj 2010

min lange weekend

Jeg har haft en dejlig lang, men lidt forvirende weekend, torsdag var jeg i Valby med Anne for at spille pool mod Ke'evin og hans ven Tue - jeg vandt overraskende nok! Vi tog videre og fejrede det ude i byen, men der gik ikke så lang tid før man godt kunne mærke at man var ret træt ovenpå onsdagens musikcafé, så vi tog på Mac'en og bagefter ventede vi på en bus i en halv time.
Fredag vågnede mig og Anne kl 15 - så ''the holiday'' og slappede af. Senere tog vi hjem til Anne hvor Berggren og Sofi joinede os til en ordentlig omgang pige-hygge-aften!
Lørdag var det 1. Maj så vi skulle da i fælledparken (selvom jeg må indrømme at vejret ikke var HELT tilfredsstillende), i fælledparken sad jeg først med en masse skønne piger fra min parallelklasse og bagefter sammen med en masse Kastaniebørn. Besluttede mig for, at jeg ville sove hos Rikke efter vi havde været til fest i Folketshus. - Magnus og HP sov her også, vi fik købt chips og kakao på hjemvejen, og nu laver Magnus pandekager!!
nu er det søndag og jeg har en lækker lille blækregning, der ligger og venter derhjemme .. Godmorgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs