06 august 2010

6/8/2010 - 00:50

Har tilbragt tre fantastiske dage i sommerhus med 2 af de skønneste piger jeg kender - vi var på stranden, spillede minigolf, så en masse O.C. og havde det super griner med sprut i haven hver aften. Min far ringede og brokkede sig inddirekte over at jeg ikke ser ham nok, så skal nok lige hjem til ham en sidste gang inden skolestart, selvom det stresser mig helt vildt, er så glad for at pigerne var der for mig ! Vi kørte fra Tisvildeleje imorges klokken lort (AKA 7'o'clock) - havde planer om at gå hjem og sove, men sådan skulle det ikke være, så fik ryddet op i min reol i stedet. Klokken 15 mødtes jeg med Liv, Ke'evin og Janus under uret, vi tog på café, i Tivoli og på Restaurant om aftenen - desværre fik jeg det mega dårligt tilsidst fordi vi snurrede for hurtigt i karrusellen.. men alt i alt var det en fantastisk dag!!
Nu ligger jeg i min seng og ser One Tree Hill, er helt smadret efter en alt for lang tog og bustur!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs