02 september 2010

Okay, så sagen er den at .. VG har åbenbart en tradition for, at man tager ned i parken og drikker d. 1. Torsdag i September (ved ikke hvorfor det er forbigået mig sidste år, for der var jeg der også) - det var så idag, så på trods af lang dag til kl. 15:40, idræt i sidste modul og en samfundfagssynopsis til imorgen der HELT sikkert ikke er klar til aflevering (og øh nårh ja, en lille religionsquiz i 1. modul) bestemte jeg mig for, at droppe alt hvad der hedder fornuft og tage der ned alligevel! Ville egentlig bare ha drukket én øl, men én øl blev hurtigt til to, og to blev hurtigt til 5 eller 6. - det var måske lidt åndssvagt, men hva kan man gøre?
Så planen er nu den, at 1. modul imorgen (og dermed også den lille fredags-religion-quiz...) er droppet, for helt ærligt, det er jeg jo ikke klar til! Og samfundsfagsynopsis bliver afleveret på Mandag, for kan sgu ikke skrive den på nuværende tidspunkt, og slet ikke i den tilstand jeg befinder mig i .. AL fornuft til side, man skal vel nyde sin ungdom - BASTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs