13 november 2010

Var til opvarmning hos Benner igår, fik blandet alt for meget hvidvin og vodka til nogle drinks der var på nippet til at slå mig ud. Fik et lift hjem til Rune hvor der som altid var voldsomt mange mennesker i en lidt for lille kælder, men det var hyggeligt alligevel. Senere fik jeg et lift af Mark hjem - må snart stoppe med at sidde bag på fulde mennesker, det er simpelthen for skræmmende efter sidste weekends styrt. Ventede i 8 min. og chillede til kl kvart i 5 med én - gik ind og sov på en lorte madras fordi Asgers søster skulle sove i min seng.. vågnede op med hovedpine. Drak 4 glas cola, spiste en trillion peppernøder og så Hook på sofaen under min varme dyne. Spillede matador med William og så en masse glee med Pia g.
Nu ser jeg friends og venter på at Amalie W. kommer og ser film med mig hele natten!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs