30 december 2010

Normalt er jeg ikke så meget for lange blogindlæg, men føler lige for at komme med ét! Jeg ved godt, at jeg ikke har skrevet i lang tid - har i virkeligheden ikke haft overskud. Tilbragte julen hos min far efter alle juleplanerne med farmor og farfar var gået i vasken. Fik slet ikke set dem her i julen fordi farmor ikke er frisk, så man måtte ikke besøge hende. For lige at sætte prikken over i'et blev jeg også syg juleaften, så brugte min jul på sofaen uden overskud overhovedet. Så ingen julemad, julehygge eller dansen om juletræet for mig i år - tilgengæld fik jeg en hel masse søvn (og et dejligt telefonopkald kl. 4 om natten) d. 24 December. Julegaverne i år var helt okay - fik Iphone som jeg er meget glad for, og meget bange for at ødelægge. Fik penge og photobøger og de øreringe jeg havdeønsket mig og en Marc Jacobs taske. Har været til julefrokost hos min moster og har tilbragt en hel dag i selskab med Ellen på 94. Udover det har jeg tilbragt en masse tid med M. Overraskende meget tid faktisk - var hjemme hos Gustav igår med drengene og 3 dejlige tøser. Idag har jeg været sammen med Maria, vi har lavet lækker pastaret, drukket ice tea og set en masse One Tree Hill under dynen. Får aldrig skrevet den stil jeg har for .. men går meget ind for at man skal nyde sin ferie så lektier er ikke førsteprioritet lige PT - først er der nytår, forhåbentlig i selvskab med en masse skønne mennesker !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs