09 maj 2011

Fik jeg sagt, at jeg var ude at spise sushi med Ke'evin og Tue igår - livet var godt og det var pisse hyggeligt. Det var indtil jeg skulle hjem. Stod på toget i Rødovre og fandt hurtigt ud af, at der havde været Brøndby-FCK kamp. Så min hjemrejse bestod af smadrede mellemdøre, røg-kastedimmere, blod i toget, "smarte" FCK fans - hvis man overhoved kan kalde dem fans. Skulle vente i 15 min på hovedbanen mens der blev sagt "vi vil venligst bede jer om ikke at smadre det næste tog, for så kommer vi ikke til Hillerød" i højtaleren. Tog fra Rødovre kl 21:30 ca. og var først hjemme kl 23:40, men havde i det mindste en bedre tur end den eneste brøndbyfan der var med i toget. - mit held er ikke ligefrem vendt idag, har formået at lave den dårligste fremlæggelse nogensinde. Matematik med Natasha bliver min død - håber VIRKELIG ikke jeg kommer op i mundtlig matematik, men har på fornemmelsen at det desværre bliver min skæbne .... Håber lidt at det hele bliver bare en smule bedre snart, men det må det da også for det kan da næsten ikke blive værre lige nu ! - Tager en dag væk fra skolen imorgen, det er jeg jo nærmest nødt til oven på den her! BUM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs