05 august 2011

Jeg er blevet nomineret til en meeget fin og flot award af Anna Cecilie (måske vildt nok) - så here we go!
Reglerne er som følger
1. Man skal linke til den, man har fået awarden af.z
2. Man skal besvare 5 spørgsmål.
3. Man skal sende awarden videre til 5 bloggere med færre end 100 læsere.

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Det startede egentlig som en efterskole-ting for at jeg senere hen selv kunne holde styr på hvad der skete og hvordan jeg havde det dengang, så det aldrig ville blive glemt. - det fungerer egentlig stadig sådan (:
2. Hvilke blogs følger du?
øhm, jeg læser ret mange blogge fast bl.a; No41, olsenstuff, slapchopped, fuck you very much - uh der er mange altså (:
3. Favoritfarver?
hmm.. kan godt lide at gå i sort, men grøn er godt for øjnene (har jeg hørt så det er vel også en rimelig fin farve), jeg ved det ikke helt, men sort, grøn, hvid, grå, - i don't know!
4. Favoritfilm?
Jeg ser utroligt mange film og er generelt ikke så kræsen med dem, men de ultimative favoritter må nok være; fight club, pulp fiction og usual suspects
5. Hvilke lande vil du helst besøge og hvorfor?
Jeg vil gerne besøge Indien fordi kulturen er så langt fra den danske, og Australien fordi jeg tror det er et feedt sted !

and the award goes to...
http://amaliesway.blogspot.com/ (selvom hun har lidt flere end 100 læsere.. det er jo en umulig opgave alligevel)
http://kamilleravnuniversal.blogspot.com/ (ved ikk hvor mange faste læsere, men jeg savner lidt når hun blogger!)
http://louissolskin.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs