07 november 2011

Image and video hosting by TinyPic
Føler mig: mega træt..
Nye erfaringer fra idag: Mcflurry-mandag traditionen er helt klart værd at bevare!
Ønsker mig: Ferie, YSL t-shirt, Marc J sko, flere penge uden flere vagter på arbejdet!
Glæder mig til: OD dag uden arbejde, forhåbentlig fest imorgen, fia's fødselsdag og overstået SRP
Venter på: at det også bliver min fødselsdag.
Forstår ikke: at Mads hader sin fødselsdag og at nogle mennesker kan opføre sig så barnligt!
Orker ikke (!) : old prøve imorgen..
Er tilfreds med: at jeg fik lavet Biologi idag og at jeg fik lov at låne bil
Er knapt så tilfreds med: at William valgte Shang Grill La som fødselsdagsmiddag-sted..
Finder nok ud af : at SRP er værre end forventet
Men har lovet mig selv: at jeg alligevel SKAL i julestemning i år! koste hvad det vil !!!
Burde nok: sove nu - så det vil jeg gøre, godnat ! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs