30 december 2011

byen igår - nytår imorgen!

Image and video hosting by TinyPic

Igår var jeg med (næsten) alle pigerne i byen - havde en sjov aften med masser af sprut og dans! (billedet er Anne og Rune på McDonnalds, da vi skulle hjem). Imorgen er det nytår og jeg glæder mig som en sindsyg ! Lisa holder fest og det kan kun blive sjovt at få rystet lidt fest og farver ind i Gammel Holte ! - savner min egen computer .. har ingenting på denne her og det er derfor det står lidt sløjt til med bloggen - men for at opsummere har jeg afleveret min SRP til tiden (men dog i forkerte mapper..), jeg har været i jylland og holde jul og fået masser af fede gaver og resten af ferien er egentlig bare gået på at chille og feste med de mennesker jeg holder af! Tror sgu ikke der er så meget mere at fortælle - så tager jeg hjem til Jose, go' ferie folkens!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs