03 oktober 2009

øh hvad det nu hedder..

Så her kommer hele smørren - jeg ved jo godt, at jeg ikk rigtigt har fået skrevet på det sidste.
Jeg har virkelig haft travlt med bl.a. AT og arbejde.
Jeg overrasker mig selv gang på gang med hvor lidt jeg egentlig tænker på det - tanken kommer op i mit hoved en gang imellem, men føler mig ikke trist - mere lettet og selvstændigt-glad. Det er længe siden jeg har haft det så godt som jeg har det lige for tiden. utroligt nok.
Jeg har arbejdet og arbejdet - både fredag og lørdag, og har været helt smadret. Det bliver super fedt, at sove længe imorgen og biografen med ke'evin bagefter! glæder mig - glæder mig også til Afrika i efterårsferien!!
Det hele ser sgu egentlig lyst ud! (selv efter en lang arbejdsdag på 8 timer..)
//AG

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs