04 oktober 2009

inglorious bastards

Image and video hosting by TinyPic
Bedste film jeg har set længe - typisk tarantino, mega fed!! Jeg var inde og se den med Ke'evin, det var mega hyggeligt (og sjovt) - især den del hvor ke'evin tabte reklame-legen og derfor måtte æde sin billet ! ^^ fuuck det var sjovt!
Før biografturen var jeg sammen med josefine - super hyggeligt, vi snakkede lidt om at holde 18'års sammen og unite nogle fra VG og nogle fra NAG. Det ku være meget fedt!
Imorgen er det mandag - øvøvøv, men holder mig oppe på at jeg ahar frimodul og at hver dag der går er der én dag mindre til, at jeg skal til Syd Afrika (glæder mig helt sindsygt - det er gået sådan rigtigt op for mig efter jeg har pakket imorges!)

så .. (ud af 5):
Inglorious Bastards: *****
Kevin, der åd sin billet: **********
jose: *****
Mandage: ...
Arbejde på mandage: ...
Frimoduler: *****
børnevideoer fra disneyland paris: *****
At jeg aldrig nåede at se mads i 7/11: *** (en anden dag vill nok alligevel ha været bedre)
sydafrika om under en uge: *****
jeff's billeder af 415&rysensten-ke turen: ** (og stjerne går ud til de billeder jeg IKKE er på)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs