06 juni 2010

Okay, jeg ved godt at bloggen nu har stået stille i næsten en uge - grunden er sygdom og eksamener.. Imorgen skal jeg op i mundtlig billedkunst. Blev syg tirsdag og har været halvsløj lige siden, så har nået absolut ingen af de ting gerne jeg ville i den her uge, Distortion, Anna's fødselsdag, Biograftur, Furesøen og Grillfest f.eks. - har tilgengæld ligget rigtig meget i solen og fået læst en del, så jeg er klar til imorgen. Nåede også lige et smut forbi Fredensborg får at besøge min far og co. men ugens højdepunkt har helt klart været Jamie Cullum til Fredagsrock i Tivoli. Han er jo fantastisk - og så mødte jeg ovenikøbet Amalie OG Liv der inde, havde ikke set Liv i sindsygt lang tid, men hold kæft det var godt at se hende og hold da op hun så godt ud !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs