21 juni 2010

okay - så nu har jeg trukket mit emne til den samfundsfaglige årsprøve imorgen. Hvordan griber man så det an??
Intergration - "Dem og os"..
Har skrevet lidt af min synopse, mangler bare at svare på nogle af mine delspørgsmål. Bliver ved med at fortælle mig selv at det bare er en årsprøve og at jeg derfor skal være ligeglad med udbyttet. - jeg kan bare ikke vente til jeg står med den endelige karakter og ved at nu har jeg sommerferie! Er efterhånden ved at være godt træt af at alle skriver; "ENDELIG SOMMERFERIE!!" på Facebook..
Så var det også meningen at jeg skulle have læst igår med en ven. Jeg fik da læst pensum, men man kan sige at vi hurtigt kom fra det igen - fik til gengæld set en del Lost og spist en del Malacosnørrebånd.
Nå .. men jeg skal vel også videre med arbejdet så jeg kan opretholde mit 4-tal imorgen ! //AG

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs