06 juli 2010

Jeg mangler nu kun at undersøge hvor man kan købe det billigste og bedste Canon kamera i New York, og så at pakke mine ting. - så er jeg klar til at tage af sted. Jeg glæder mig som til lille barn til at komme på krydstogt igen - og ikke mindst til at ankomme til NY!
En anden ting er, at det ser fuldstændig vildt ud, jeg skal med Queen Mary 2. Skibet er 72 m. højt og kan have næsten 3000 mennesker ombord, hvis jeg skal komme med en negativ ting er det, at man skal have lang kjole på til middagene og generelt skal være ret fin i det .. ! Rejser lørdag, så imorgen skal jeg være sammen med en sød dreng og i overmorgen skal jeg bare pakke!
Idag har været en skøn dag i selskab med min far - vi har spillet bordfodbold, gået tur i dronningens private have og spist en kæmpe is ved søen! Nu ser jeg fodbold med familien og Malthe - har ingen idé om hvem der er bedst, Tyskland eller Spanien? og skal jeg være ærlig er jeg også lidt ligeglad, gør det mest for hyggen (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs