09 juli 2010

sidste blogindlæg inden jeg daffer..

Skal op om ca 4,5 timer for at køre mod England - for at være ærlig har jeg slet ikke lyst til at rejse lige nu .. vil meget hellere blive hjemme og være sammen med mine venner, men er sikker på at så snart jeg kommer afsted bliver det skønt at komme lidt ud af DK. Er bare bange for at jeg kommer til at savne folk så meget, at jeg får svært ved at nyde turen.. Det er første gang jeg er væk fra mine nære venner mere end 1 uge (dem fra klassen i hvert fald) - så ved slet ikke hvor slemt det bliver.
Fik også lige sagt endeligt farvel til en rigtig sød dreng her til aften, tror også jeg kommer til at savne ham - selvom det er lidt underligt eftersom, at jeg mødte ham for 11 dage siden kun.
Glæder mig nu alligevel en del til at kommer frem til NYC - og til de 3 dage jeg har der. - oh well, regner ikke med a kunne komme på nettet hverken på skibet eller i New york, så det kan være det her bliver det sidste indlæg i meget lang tid! Om ikke andet må i ha det pisse fedt alle sammen, vi ses når jeg kommer hjem igen ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs