17 oktober 2010

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Er fuldstændig smadret efter de sidste par dages fest - var i byen i fredags, planen var at vi skulle til distortion, men da der var for mange mennesker tog vi på bar i stedet. Mistede min stemme fuldstændig. Igår var jeg til fest hos en der hedder Mark og hans lillebror Oliver. Var lidt i tvivl om jeg bare skulle blive hjemme, men endte med at have det super griner - fik spillet en masse bordfodbold og snakket med en masse mennesker (på trods af mangel på stemme). I aften skal jeg ind og se "the social network" med Pia, William, min kusine og Marilou. Måske hjem til malthe senere, hvis jeg ikke er for træt (: ELSKER FERIE !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs