05 oktober 2010

nøjh hvor tiden flyver når man ikke skriver dansk stil.

Sagen er den, at det idag er tirsdag - brugte dagen igår på skole, køre, dans, matematik, og dansk stil (lidt). Idag havde vi matematik i første modul, det er altid en dræber, men heldigvis kunne vi slacke en del i både fransk og historie. Nu sidder jeg så her og prøver, at skrive videre om Józefa, der døde i Auschwitz koncentrationslejr, og mit eneste lyspunkt i livet er, at jeg fik billet til musikcafé på Torsdag - jeg skal bare lige lure hvordan jeg skal glæde mig ud til børnefødselsdags tema. Imorgen bliver en lang dag, med matematik i fjerde modul .. det burde ikke være lovligt!
Tilgengæld har jeg hemmelige planer om at skippe VG5, for det første fordi jeg umuligt kan se mig selv løbe 5 km (og slet ikke sammen med hele skolen) og for det andet fordi, det simpelthen er for fristende først at møde kl 12:30 !

Jeg glæder mig til at;
- blive færdig med dansk stil ! (!!!)
- der kommer hjerteflimmer om en halv time.
- at drikke mig stiv og tage til musikcafé på Torsdag.
- at vide om Asger og mor er ude a rejse, så jeg ved om det giver mening at tage videre i byen på Torsdag.
- 18-års på Fredag (gerne en vellykket aften på stadion for en gangs skyld, tak)
- at være sammen med Amalie W og Jørgensen imorgen.
- at se desperate og dagens mand onsdag.
- at være færdig med kørekort (selvom der nok går noget tid..)
- efterårsferien.
- Les Arcs i uge 7 !
- at møde sent tordag og fredag

//AG

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs