31 juli 2009

home



Så er jeg hjemme igen (:

LaSanta, Pools, TaiChi, Yoga, Dance, BodyCombat, AB-Attack, Smooties, MammaAfrika, Lokaldrink, David, Skate, Mojitos, Kareoki, sol, Shopping, Is, Prinsenavne, Nestea m. Mangosmag - alt muligt!
Det var en fed ferie - men det er også rart at være hjemme i DK igen!
MEGET rart!
Jeg har savnet vennerne omkring mig - på vejen hjem i taxaen gennem indre by ku jeg ikke lade være med, at blive helt trist - det bliver underligt ikke a sku flytte tilbage til Frederiksberg!
Imorgen SKAL jeg finde nogle a være sammen med . Jeg mangle menneskeligkontakt
(og med det, mener jeg venner)
*Jeg ska ha set min far
*Jeg vil så gerne se Liv
* måske S, S eller S?
*Jeg skal ha set Harry P.
* og jeg ska ha set studiestræde og gammelkongevej igen inden d. 12!!

//AG



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs