09 juli 2009

sinkers & floaters

Jeg glæder mig sindsygt meget til d. 17. når jeg endelig rejser - fuck det bliver great at ligge ved poolen igen!
kl 18:oo skal jeg ned og ha tjekket mine øjne igen - jeg har følt i noget tid at det er blevet værre .. men nu får vi se.
Måske sku man ta i biografen i aften?
Jeg hyggede mig meget med Sophine igår (:
Jeg har haft en underlig brændene fornemmelse i min hals - ever since jeg kom hjem fra Roskilde.
Jeg burde få ryddet ud i mit skab - men tror jeg gør det imorgen.
Jeg håber jeg får jobbet i Playtime, men hvis ikke så overlever jeg jo nok.
Jeg skal huske at hente min cykel imorgen efter kl 16:oo
Jeg håber jeg når at se min far og co. i næste uge.
Kunne fandme godt spise en magarita pizza lige nu manner!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs