07 juli 2009

S.K.E.











Jeg kan slet ikke få Roskilde og Camp S.K.E. ud af hovedet - Når jeg sidder her og prøver a skrive en blog om alt hvad jeg har oplevet, ved jeg slet ikke hvor jeg skal begynde. Der er så meget. Jeg kommer sådan til at savne vores camp og alle de skønne mennesker i den - alle kastaniebørnene, men også "svenskeren", Anders og co. og stive Sammi fra "elsk-mig-i-nat-lejren/camp-kaos". Jeg kommer til at savne at sidde i lejren og slappe af fordi man ikke orkede andet i varmen og alle de hyggelige ture på pladsen - i boderne og rundt til koncerterne. Før roskilde var jeg lidt nervøs for, at det ville være underligt at ligge i KE-lejren fordi skolen var slut og af andre grunde. Men det var alt andet end underligt - det var mega hyggeligt. Jeg havde det super sjovt sammen med Signe - men også med Nynne, Zjulle, Rikke, Signe, Annemutte, Joachim, Simon og alle de andre. Jeg kommer til at savne, at drikke øl og "blodig-diller" i lejren og lækre mohitos på pladsen. At spise chicken&bacon-sandwiches og bagels med pesto i solen.
Der er så meget jeg kommer til at savne - Jeg har slet ikke styr på det (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs