06 august 2009

aloooone

Alene hjemme - shopping med Birgitte - aftaler til lørdag & søndag - græsk yoghurt m. bær og honning - ny sort top - ny mascara - dejlig dag .

- De tog alle sammen af sted imorges. Mor tog på Skanderborg, Asger tog ud at spille golf og William hjem til sin faster.

- Jeg var ude a shoppe med Birgitte *Katrine* idag , er du gal det var rart at se hende igen! jeg havde slet ikke lyst til a sige farvel igen :(

- Jeg har fået lavet aftaler til Lørdag og Søndag. Det er jeg ret glad for, får så kommer jeg ikke til a side her hjemme alene så meget (:

- Jeg 'lavede' den bedste dessert i aften . Græsk yoghurt med jordbær, hinbær, blåbær og brombær og honning på toppen ! Mmmmhh!!

- Jeg fandt den dejligste sorte top idag til 75 kr .

- Jeg har ledt og ledt efter min yndlingsmascara til lidt billigere penge - FINALLY! Esthetique thanks !

alt i alt har jeg bare haft en dejlig dag - håber vi kan finde ud a noget igen snart Birgitte :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs