31 august 2009

lektie-dag = dræber-dag

Vi lavede lektier idag.
Vi snakkede om alt mellem himmel og jord.
Vi spiste bonbon-bolsjer.
Vi dansede i regnen. Vi så robinson.

Vi lavede lektier idag, vi lavede fysikrapport hele dagen og bagefter lavede vi matematikaflevering.
Vi snakkede om alt mellem himmel og jord, virkelig! Det var skønt.
Vi spiste bonbon-bolsjer, men der var ikk flere af de gode.
Vi dansede i regnen, ude på vejen mens vi ventede på hun kom.
Vi så Robinson og nød at vi var færdige med alle lektierne.


Jeg ser sex and the city.
Jeg sms'er med dig og savner dig lidt.
Jeg gider ikke have idræt imorgen. Jeg overvejer at slukke og sove.


Jeg ser sex and the city ligenu, fordi jeg er blevet færdig med friends igenigenigen.
Jeg sms'er med dig og savner dig lidt, lidt meget måske..
Jeg gider ikke have idræt imorgen, gider ikke løbe ØVØVØV!!
Jeg overvejer at slukke og sove, men tror ikke jeg kan falde i søvn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs