04 august 2009

TU 4 - 20:13:10

Så idag har jeg været inde a se den nye HP film- den var da fin (Gotta love Harry P.), men hvis man sammenligner med følelsen jeg havde da jeg lige havde set nogle af de andre film, var den ikke såå fed igen. Jeg er blevet inviteret til noget 'hyggedruk' hos Camille i aften - men der er flere ting a jeg ikke gider. - så im staying in tonight (: Jeg overvejer meget kraftigt, at købe en ny telefon - den jeg har lige nu slukker sig selv én gang hver anden time. Har altid ønsket mig en "Blackberry" - men ved ikke om det er åndsvagt at købe en ny telefon nu?? måske sku jeg vente lidt - og så købe en Iphone senere. Imorgen ska jeg ind til byen m. Amalie - det bliver sikkert vildt hyggeligt! Så det glæder jeg mig lidt til (: Idag er der kun 8 dage til, at jeg starter på VG - fuck hvor jeg glæder mig efterhånden .. efter hver snak jeg har med Amalie eller Sophine om det - glæder jeg mig mere og mere! (men glæder mig ikke til den første dag - det bliver sikkert en dag med nervøsitet og fortvivlelse). Lige nu ser jeg ''Paris Hiltons New BFF'' og slår mave efter en lækker Jordbær-Blåbær-hinbær-græskyougurt-honning-crunch-dessert! Mmmh!

Jeg elsker bare det her billede - genialt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs