27 april 2011

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Er næsten klar til O-show på fredag, fik købt det sidste idag. Skole er træls. savner allerede ferien, men solen gør det bedre! Får først DHO tilbage d. 10... Slipper for idræt imorgen fordi jeg skal høre foredrag om 9/11. Ville ønske jeg var blandt den sidste halvdel af klassen så jeg kunne møde sent imorgen, men får i stedet lov til at få fri kl 12 på mandag. Glæder mig lidt til bytur med kastaniebørnene selvom det helt 100 bliver røv hårdt ovenpå o-show. Orker ikke 1. maj i år så har planlagt at sove ud i Mads seng mens han laver opgaver og lave min egen 1. maj med pigerne på et andet tidsspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs