08 april 2011

helt fantastisk dag igår, havde alt for meget overskud om morgenen (fik åbenbart det rigtige ben ud af sengen) - havde kemi og samf og bestemte mig derefter for at skippe de sidste 2 moduler og tage hjem med Mads i stedet for. Slappede af, spiste Ben&Jerry's og så dårlige serier. Fik overraskende nok lavet mit Religion og noget af min engelskaflevering (som heldigvis kunne færdiggøres i første modul idag). Så et klamt prøgram om dyresex på tv2 med Bubber - begriber ikke at man kan gøre den slags. Nu er mor rejst til Boston og kommer hjem med nye iphone høretelefoner - religions"test" er overstået, Engelsk aflevering skrevet, og samfundsfag er halvt overstået! Efter skole tager jeg hjem til min kære fader og tager en afslapningsweekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs