20 april 2011

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Holdt "pigeaften" i forgårs med jordbær og tøsefilm hele aftenen, så nu har jeg bare en drengeaften med øl og fodbold eller Terminator3 jeg skal på den anden side af. - igår var jeg med en masse piger på Park til træhytten. Det var skide sjovt med masser af billige og gratis drinks, spanske mennesker i toget, Rune RK og Silver productions. Og jeg formodede at holde mig på den gode side af min fuldhed (fuldskab??) for en gangs skyld ! Har fået fornyet mit pas så jeg er klar til London og kørt Pia på planteskole. Nu ser vi dårlig film med Reese Witherspoon og Owen Wilson, og så står den på afslapning og tømmermændspleje/detox aften i aften!

1 kommentar:

  1. Fedt værelse! kom endleig forbi min blog på www.camillabielski.blogspot.com

    SvarSlet

Blogs