27 september 2009

billede: Thea - til Høstfest

Har nydt en stille weekend med familien - så kan godt mærke at jeg gerne vil ud snart.
Jeg skal nå det inden Afrika - eller bliver jeg helt rastløs er jeg bange for! Men det kommer nok enten torsdag eller i næste weekend mellem arbejde og fødseldage!
Jeg gik fra at tro, at jeg havde all the time in the world til pludselig at få totalt press! - mormor og morfar kommer på visit, første arbejdsdag, KE m. pigerne, Lines fødselsdag, mere arbejde, Oskars fødselsdag - heldigvis har jeg 'fri' fra skole i 3 dage - så jeg må bare håbe på, at det giver mig en følelse af at have mere tid (til?) !
19:51's soundtrack: Dizzy mizz lizzy m. rise and fall

omlidt skal jeg se forbrydelsen med PG - og bagefter ud a gå tur med jos (:

//AG

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs