24 september 2009

Selvom jeg går ind for, at fortælle folk hvad man har på hjerte - så er det ikke altid lige nemt.

Jeg synes det er synd at du ikke tænker mere over hvor mange du 'glemmer' - det er en fin linje man skal prøve finde. Det er dumt kun at tænke på én person. Jeg kan godt huske hvordan det var - men jeg ved ikke om jeg kan tillade mig at snakke med dig om det?

Jeg nyder dit selskab - hver gang. Denne gang var det også skønt! Du giver mig lov til at glemme den nye stressede hverdag og til at tage et stort skønt skridt tilbage til dengang. Jeg synes virkelig jeg kan snakke med dig om alt!

Det var for underligt - Jeg glemte alt hvad folk har fortalt mig om dig i et sekund. Men det bliver ikke det samme - du er ikke den jeg kendte længere.. desværre

Jeg ved slet ikk hvad jeg skal sige mere?

Det er fedt at være hjemme - så vi kan være sammen igen! Nød virkelig frokosten idag (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs