10 september 2009

mine tær fryser..

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde - Igår var jeg inde på KE for første gang efter de nye elever startede. Vi var rigtig mange fra min årgang der. Det var helt fantastisk, at se alle igen - sammenholdet kom tilbage med det samme. Jeg drak smoothie hos Michael-Smoothiemand med Signe og Zjulle, var i Netto med Julius og Ke'evin og spiste pizza med Simon, Ask, Ke'evin og en del andre.
Bagefter tog jeg Simon med mig hjem - det var skønt. Helt vildt skønt! Jeg pjækkede fra fransk og nød mit frimodul, men så skulle jeg desværre også i skole.. Hello Søren Thoft og fysikprøve, og Hello Samfundsfag (første gang uden facebook. )
Efter alt det, tog jeg med Anna og Line til lyngby . Fik hentet min telefon, afleveret mine sko og returneret min nederdel.
kl. 20 var der noget fashionista i Magasin - fik en goodie-bag og en Joe&the juice og nød en masse foredrag og tøj (:
Imorgen er der VG-på-tværs , jeg er på et hold hvor vi skifter køn! så yaay jeg en fyr imorgen!

mine tær fryser - //AG

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs