02 september 2009

Den skal være drastisk, dramatisk - HEROISK!

Jeg føler.. Nej - jeg tænker, at klassen klart er blevet bedre. Jeg føler mig 10 gange mere tilpas end den første uge. Jeg åbnede mig helt op overfor Anna idag omkring noget, det var ret vildt, for jeg åbner mig ellers normalt kun sådan op overfor folk jeg har kendt forevigt. Jeg har det godt nok med alt det der 'gym-noget' lige for tiden, jeg har en god følelse omkring det - gymnasietiden skal sgu nok blive god. Det er jeg HELT sikker på.
Iforhold til dig ved jeg ikke hvad jeg føler - det er meget op og ned, altså det er helt tydeligt for mig, men fatter ikke at jeg har det sådan her.
Jeg søgte job i Superbest idag - håber virkelig jeg får det, for jeg kan ikke blive ved med, at leve af lommepenge og barnepasningspenge. Jeg er også møg træt af de daglige kommentare jeg får fra mine forældre "du gør jo ikke noget for det Amalie" og "Du SKAL altså snart søge noget mere Amalie" ..
Lige nu sidder jeg og ser ''De Utrolige'' med william, jeg tænker på hvad du mon føler og hvad jeg skal klæ mig ud som næste fredag når der er superhelte-tema til høstballet. Jeg tænker også på hvem fra KE der mon savner mig - altså virkelig, gadvide om der er en eneste? .. det lyder måske lidt egoistisk og deprimeret, men det virker ikke sådan - ikke sådan rigtigt. Kan ikke lide tanken om hvis der ikke er.
Gad vide om alle tænker li'så meget over altting som jeg gør?? ..
//AG

1 kommentar:

  1. Tro mig, jeg tænker lige så meget over ALTING. Hver et ord, der kommer over andre folks læber, hver eneste lille bevægelse, de laver, når de er i nærheden af mig. Og jeg tænker også ofte på, om der er nogen der savner mig på den måde, som jeg savner dem. om der er nogen, der føler det der sug i maven, når de tænker på mig, om der er nogen, der føler, de ikke kan undvære mig - ligesom jeg føler, jeg ikke kan undvære dem!

    SvarSlet

Blogs