04 september 2009

hvad er der egentlig mellem himmel og jord?

Når man er ked af det og nede .. Er det ikke det samme som, at tvivle?

De sidste mange gange jeg har været ked af det, har det i hvert fald været fordi jeg har tvivlet på noget; mig selv, andre, bånd, forhold .. altmuligt.
Det kan komme og gå fra det ene sekund til det andet. Pludselig overtager tvivlen min krop - det er som en tåge jeg ikke kan finde ud af igen. og så er det forskelligt hvor lang tid der går før tågen letter. Det skete for mig idag - nu - og har på fornemmelsen, at tågen ikke letter før om meget lang tid.. jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre når jeg først er fanget ? Er det en del af det, at være teenager?
Så kan man sidde her og tude over en t-shirt, der blev glemt og pludselig virker alting så overvældende .. PIS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs