13 juni 2009

....

Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte.. Hjemme på KE fik vi totalt hygget inden vi tog afsted. Høj musik og pigefnider - det kan man også godt ha brug for engang imellem.
Da vi kom der hen var der ikke så mange mennesker - jeg fik drukket lidt og danset en del. Du sagde ikke "hej"
Folk var ret væk.
Der kom flere og flere - jeg fik snakket en hel del med Joachim, han var rigtig skøn. Jeg fik danset en del med Lukas, men også med alle de andre.
Pigerne var der for mig 100% - selv da det hele var helt fucked!
Jeg fik vidst sagt nogle ting til dig jeg ikke skulle ha sagt, men tvivler på, at du kan huske noget af det idag - Jeg ved ikke engang om jeg stadig mener halvdelen af det jeg sagde.
Folk var så ærlige igår, jeg fik virkelig set sider af folk, som jeg aldrig vil glemme!
Nå men jeg fik bestilt en taxa hjem - du ventede med mig - og jeg kom hjem.
Alt i alt var det sgu en meget hyggelig ( og tiltider kaotisk ) aften/nat.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs