19 juni 2009

Jeg kan sige, at jeg har det meget bedre - med alt basically!

Igår var det en uge siden mit forhold til Simon sluttede - for alvor .. Det var hårdt, men er break up's ikke altid det? lidt. Før havde jeg det meget op og ned med det, men jeg kan helt sikkert sige nu, at jeg har det bedre med det. Jeg har det godt med det, jeg savner ham som person og som ven - men jeg er glad for, at det gik som det gik og at vi ikke "lavede en aftale om at slå op på den sidste dag" (som jeg har hørt er andres løsning) - Jeg er glad for at vi havde det så godt sammen som vi havde det og selvom jeg desværre ikke ved hvordan han har det - så ved jeg at jeg har det godt!

Jeg gik op til min sidste eksamen idag - engelsk. Det gik også godt, jeg fik 12! - Jeg trak "sweet 16" og jeg har jo heldigvis lige været 16, så det var jeg ikke helt blank på! (og så kan min mor lære a lade være med at bitche så meget over, at jeg ikke læser) .

Jeg har lige været inde til lagkage hos Mads og Anna fordi Mads har fødseldag (tillykke) - det var sgu meget hyggeligt, ikke det store!

Jeg håber vi kommer til Malmö imorgen (please vejr, lad være med at regne mere)

Jeg har lige fået en "tillykke-med-at-eksamenerne-er-slut-gave" - dvs. det var det TV jeg skulle have haft i fødselsdagsgave hvor de kom til at købe en computerskærm istedet! Men det er dejligt, nu kan jeg se "9'eren" igen! YAY

"Sååeh sagen er den" - at det har været en pisse fed dag! - nu er jeg hjemme med "Nick and Norah's infinite playlist" (desværre uden sushi) - men tilgengæld med madpandekager omlidt!

Overvejer lidt om jeg sku ringe til en veninde eller 2 og hygge med dem?? - Nu hvor jeg ikke har Jeffilong eller Kattieboy ved min side (må indrømme at jeg saavner dem lidt allerede)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs