24 juni 2009

Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg har det med dig - du kan være super sød, men på samme tid kan du bare være så røvirriterende ! Du kan virkelig pisse mig af.

Du kan være den sødeste i verden når du vil - vi har haft det rigtig godt sammen, jeg er ret sikker på, at vi nok skal komme til at ses når det hele slutter, i hvert fald lidt.

Du har altid været der for mig, vi har haft mange fede tider - men jeg har set en side af dig jeg ikke ville se, og jeg håber jeg aldrig ser igen! Og så håber jeg ikke du mente noget med det da du rørte mig som du gjorde.

I var så søde i starten, men da hun holdt op her ændrede i jer - jeg snakker ikke rigtigt med jer mere. Det er som om jeres musik taler for jer.

Du kan være sød, men nogle gange er jeg i tvivl om du viser dit "sande jeg" - det er ikke kun overfor mig.

Du er en arogant løgner, der nogle gange viser mig, at du egentlig er flink nok - gid du altid var sådan!

Du er dejlig, jeg holder af dig - selvom du kan være lidt stædig og jeg en gang eller to har fundet dig urimelig, så er du én a dem jeg holder mest af her.

Du har altid været der - hele vejen! Man ved hvor man har dig, altid! Du er fair hele vejen.

Du er rigtig sød, jeg havde svært ved dig i starten men du har helt klart åbnet dig for mig - jeg håber ikke vi mister kontakten, selvom jeg desværre tror det sker.

Jeg holder rigtig meget af dig - du er lidt anderledes nu end du var før, men du er skøn og jeg kommer til at savne dig, den fredag viste du mig hvor jeg har dig.

Du er lidt af en lystløgner, men jeg stoler 100% på dig. Du er nok den bedste "ven" jeg har haft her.

Jeg ved ikke hvordan jeg har det med dig - du er flink, men hader du mig?

Du er "real" - altid , du er en fed person.

Du er her ikke, men du er her for mig altid. Du er svag - men stadig én a de stærkeste personer jeg kender. Jeg elsker dig virkelig.

Du er sådan lidt speciel - du er sød og dejlig - du har aldrig gjort mig ked af det, men alligevel er jeg ikke sikker.

Jeg har det op og ned med dig - du er den sidste ************* - men du er sød og næsten altid ærlig .

Du er nok den sødeste og dejligste person jeg nogensinde har kendt - du er bare altid positiv og skøn. Du behandler alle godt!

Du var helt klart speciel for mig - jeg elskede dig .

Du er sød og smuk - smilende og glad altid - du gør det her sted et bedre sted at være.

Jeg har aldrig rigtig været tæt med dig - du er sikkert sød nok, jeg ser det bare ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs