24 juni 2009

der er så meget ..

Jeg har så mange tanker i hovedet for tiden - det er lige før jeg ikke kan kapere dem,
men på en måde føles de alle sammen meget "iorden" indeni.
Igår var jeg med Caroline, Heidi, Helle, mor, Asger og William i Falkonérsalen for, at høre Jason Mraz. Det var mega hyggeligt - lige hvad jeg havde brug for på en måde. Inden det var jeg på stranden med nogle fra skolen, det var også hyggeligt nok, men havde det lidt underligt hele tiden. Var aldrig rigtig helt rolig - helt tilpas, men hyggeligt var det da. Så var vi på Eksparimentariet idag. Det var fint nok, men det endte med, at Annemutte, Emma, Anna og jeg bailede og tog i et center der lå lige ved siden af - fik købt lidt for meget unødvendigt i BodyShop .. Da vi kom hjem lå jeg ude i haven med mange fra skolen - det var super hyggeligt, men igen lidt underligt - kan ikke rigtigt sætte ord på hvorfor, men har lidt en idé om det. Det var første gang idag, at jeg følte jeg kunne snakke med Simon igen, uden at det var akavet - det er rart. Jeg kan ikke finde ud af om jeg glæder mig til, at stoppe eller ej? Så er der noget klasse-reunion med min gamle klasse imorgen aften/nat - Jeg har fået fri til det, men ved ikke om det bliver aflyst eller hvad der sker med det, eller hvem der kommer? Så spiller Veto i tivoli fredag aften - jeg vil SÅ gerne ind og se det! Håber jeg må - så kunne jeg følges med Amalie og Sophine (hvis de altså får aftalt det) .. Håber alt falder på plads.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs