26 juni 2009

koden er 0000

Birgitte Birgitte Birgitteeee!
Jeg har lige været i Netto og Fakta med Katrine/Birgitte. Det var mega hyggeligt, af en eller anden grund grinte jeg bare over alt hva hun gjorde. Vi dansede for studenterne og hun fik spist en hel massarin-kage på vejen hjem.
Jeg købte rød sodavand selvom jeg er blevet i tvivl om det er kræftfremkaldende - Jeg købte også Pringles og "stjerner"-stænger med jordbær smag. Nu sidder jeg på værelset med Birgitte og har en snak om livet og Roskilde og når det hele slutter. Der er 4 dage tilbage af efterskolen - og jeg ved nærmest ikke om jeg er glad for det eller
ej. Som jeg har skrevet før kan jeg slet ikke holde til alle mine tanker for tiden. Du fylder så meget - og så er der alt det andet!
Jeg håber på en måde, at når jeg for alvor kommer hjem og starter forfra så er alt lidt lagt tilside - selvfølgelig vil jeg ikke glemme det, men jeg vil være så glad for "min nye hverdag", at jeg ikke tænker over at alt det her er slut. At jeg aldrig mere skal ligge i min seng med Katyboy og Jeffilong ved min side.
Så er der Roskilde - Jeg ved ikke om jeg glæder mig eller ej, jeg ved jo heller ikke rigtigt hvad det er. Jeg har jo aldrig været der før.
Der kommer sikkert til, at være tidspunkter, hvorjeg flygter lidt væk fra hele det der KE-res.
Men jeg er alligevel glad for, at vi har et telt i S.K.E - for det bliver jeg da sikkert også glad når vi er der. Det håber jeg da! Jeg havde en følelse af, at jeg for alvor glædede mig til det idag - men det holdt desværre ikke så længe. Det kan være jeg lige skal der ind og sådan før jeg virkelig ved hvad jeg skal glæde mig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs