16 juni 2009

hvad er det modsatte af tilståelser?


Havde det så mega underligt igår - tror aldrig jeg har følt så mange forskellige følelser på én dag.
Accept, Afvisning, Beundring, Fjendtlighed, Forpligtelse, Forlegenhed, Fortrolighed, Frastødning, såret, Generthed, Had, Imødekommenhed, Medlidenhed, Mistro, Misundelse, Nærhed, Samhørighed, Skam, Skyldfølelse, sorg, Sympati, Taknemmelighed, Venskab, Venlighed, Ydmygelse, Ømhed, Angst, Bekymring,Bitterhed, Distancering, Ensomhed, Entusiasme, Fortrydelse, Forundrelse, Forventning, Frihed, Forvirring, Frustration, Frygt, Glæde, Held, Hjemve, Håb, Kedsomhed, Lettelse, Lidelse, Mod, Motivation, Nervøsitet, Overraskelse, Panik, Rolighed, Rædsel, Selvmedlidenhed, Skuffelse, Stolthed, Stress, Tab, Tilfredsstillelse, Tomhed, Tvivl, Tålmodighed, Ubeslutsomhed, Udmattelse, Vrede, Væmmelse, Afslappelse, Mæthed, Smerte, Søvnighed, Hygge, Erkendelse, Behov - alt!
Men idag er en ny (og mindre forvirrende) dag - Da jeg vågnede havde jeg det virkelig dårligt, hovedpine og koldsved.. men jeg skulle op og til dansk eksamen kl 8 - Men alt gik godt, jeg fik 12!
Så det var super - nu ser jeg "shall we dance" med Jeff !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs