29 juni 2009

Hmm. . . ja så slutter det snart - efterskolen. Idag er den sidste hele dag , og imorgen har vi kun til kl 3 - halv 4 :S Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal sætte mig ned og tude eller om jeg skal juble over, at jeg kan tage direkte på roskilde med næsten halvdelen af skolen. Igår holdt René en lille tale for os alle sammen - Jeg kunne simpelthen ikke holde det inde. "Det har ikke været det første år jeg er her, men det har været det bedste" og "i har virkelig sat en standart" .. tårene trillede :( Idag skal vi ud og sejle i kano - bryder mig egentlig ikke så meget om det, at sejle i kano, men det bliver sikkert sjovt nok :) - Man må jo nyde hvert sekund der er tilbage! Jeg ska være i kano med Jeffi og Linutte - vi er totalt rå ! ktg 7 har været über cool! Jeg har lidt svært ved, at glæde mig til Roskilde når det sker på samme dag som "store tudedag". Argh fuck manner - jeg bliver så trist af at tænke på det!!! :(


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogs